Alt du skal vide om vores forsendelser

  • Vi sender din pakke med tracking nr.
  • Vi sender den så hurtigt vi kan
  • Din pakke er forsikret undervejs
Vi sender dine varer senest 2 hverdage efter, at vi har modtaget betaling for din bestilling. Dog kan der i sjældne tilfælde opstå forsinkelser ved sygdom, leverings problemer hos leverandører og speditører samt ved uforudsete problemer som gør at pakken bliver forsinket. Vi kan ikke stilles til ansvar af nogen art for disse pludselige hændelser som forsinker leveringen. Vi vil dog gøre alt for at få leveret din pakke hurtigst muligt og gøre dig opmærksom på dette, ved sådanne situationer. Vi sender alle vores forsendelser som pakker med forsikring og track & trace nummer (Dog er der mulighed for brevforsendelse i enkelte nordiske lande) og du kan altid spore din pakke på speditørens hjemmeside og se hvor langt den er nået. Din pakke bliver sendt med eller uden levering efter dit ønske. Hvis du vælger uden levering skal pakken afhentes på et pakke udleverings sted nær dig. Den præcise adresse vil stå når du tjekker track & trace nummeret. Dette vil du modtage på email når vi har gjort din pakke klar til afsendelse.
moving-gd32f703dd_640
Læs mere om betingelserne for din pakke på den valgte speditørs hjemmeside. Det er dit ansvar som kunde at afhente pakken inden for speditørens afhentningsfrist og overholde reglerne for levering. Husk at de fleste speditører ikke arbejder i weekender og på helligdage. Så pakker bliver kun afhentet eller bragt ud på hverdage. Kontroller altid at varen ikke er blevet beskadiget under transporten. Hvis du oplever dette så skal du klage til speditøren og kontakte os med det samme. Hvis du kan se på pakken at den er ødelagt skal du nægte og modtage den før du har konstateret om indholdet er beskadiget. Hvis dette er tilfælde skal speditøren erstatte varen. Du skal hermed afvise at modtage pakken fordi den er beskadiget.
Vi sender ikke varer pr. efterkrav.
Det er altid dig som kunde der har ansvaret for at oplyse det korrekte navn og den korrekte adresse samt at samme navn er skrevet korrekt på din postkasse eller dør.
Hvis nogle af disse fejl skulle forekomme og speditøren hermed ikke kan levere din pakke vil pakken blive returneret til os og hermed vil du som kunde ikke modtage tilbagebetaling af fragtbeløbet og hvis du ønsker pakken genleveret er det mod betaling.
Det er altid kundens ansvar at sørge for at varene bliver fortoldet korrekt og billigsolbrille.dk kan ikke holdes til ansvar over for disse omkostninger.
Så undersøg toldreglerne i dit land inden bestilling.

Bemærk at gratis forsendelse altid skal afhentes på et DAO afhentningssted
 

Forventet leveringstid (oplyst af speditør)

  • DAO Pakkeshop 2-4 hverdage
  • GLS Pakkeshop 1-4 hverdage
  • GLS Hjemmelevering 1-4 hverdage